• 0
  • 0

קונים נעליים? 6 טיפים חשובים שחשוב שתקראו לפני הקנייה

מתחדשים לחג עם נעליים חדשות? אל תקנו נעליים חדשות לפני שאתם קוראים את הכתבה הזאת • כל הטיפים לרכישת נעליים שיעזרו לכם לקנות את הנעל הטובה ביותר עבורכם

הקיץ כבר כאן במלוא עוזו. בתקופה זו, ובטח לקראת חג השבועות, רבים רוכשים נעליים חדשות להתפאר בהן. כדי להגיע מוכנים לחנות ולצאת עם הנעל הטובה ביותר ביקשנו מאברהם מנעלי העיר לתת לנו כמה טיפים לרכישת נעליים שאיתם נצא בשמחה ובסיפוק לדרך חדשה.

אברהם חלק איתנו בשמחה מנסיונו העשיר: "ראשית כדאי לקנות את הנעלים בשעת הצהריים דווקא", מפתיע אברהם, "כי אז הרגל מנופחת מכל היום וזו המידה הנכונה לרגל שלכם".  "על הנעל להיות קשיחה מאחורה", חולק אברהם את הטיפ השני, "אם אתם מצליחים לקפל את הנעל בקלות - סימן שהיא פחות איכותית. כדאי לקחת נעליים קשיחות שיחזיקו לכם את הרגל היטב".


הטיפ השלישי: "קחו נעל שגדולה בחצי מידה עד מידה מהמידה האמיתית שלכם. לא כדאי לחנוק את הרגל עם נעל בדיוק במידה שלכם".

הטיפ הרביעי: "שאתם מודדים נעליים לכו איתם קצת ברחבי החנות במשך כמה דקות כדי להרגיש באמת כמה היא נוחה לכם".

הטיפ החמישי: "לכו עם הלב. גם אם אומרים לכם שהנעל תתרחב וגם אם אתם חושבים שרק בהמשך אתם תתרגלו - כדאי שתקשיבו לעצמכם ותהיו מרוצים עד הסוף מהנעל החדשה שלכם".

לסיום חשוב לאברהם להבהיר: "גם אם מדדתם נעל אחת והיא נוחה לכם, כדאי לנעול גם את השניה כי לא תמיד הנעליים באותו אורך ורוחב". 

רוצים גם אתם להתחדש בנעליים איכותיות? אתם מוזמנים לנעלי העיר, לראות את המבחר הרחב, השירות המקצועי והמחיר המשתלם. מחכים לכם!

אהבתם את הכתבה? רוצים לא לפספס את התכנים שלנו? הרשמו כאן ווקבלו ישירות למייל את התוכן האיכותי של נעלי העיר >>>

  • טיפים
  • אברהם מנעלי העיר
  • קניית נעליים