• 0
  • 0

תעשו את הצעד הנכון - נעלי העיר!

ישנן חנויות נעליים המתמחות בנעלים ילדים, ישנן חנויות המתמחות בנעלי נשים, ישנן את אלה המתמחות בנעלי גברים, בנעלי העיר תמצאו מגוון נעלי איכות לכל המשפחה...


ישנן חנויות נעליים המתמחות בנעלים ילדים, ישנן חנויות המתמחות בנעלי נשים, ישנן את אלה המתמחות בנעלי גברים, בנעלי העיר תמצאו מגוון נעלי איכות לכל המשפחה, כאשר לכל אחת מהקטגוריות הבאנו את הנעליים האיכותיות והטובות ביותר מיצרני הנעליים האיכותיים ביותר בעולם.


ההיערכות לקראת חג הפסח החלה השנה הרבה יותר מוקדם, משלוחי הנעליים המגיעים מרחבי העולם הפכו השנה להרבה יותר מאתגרים ומורכבים בגלל השינויים שעברו על תחומי השילוח הבינלאומיים בשנה וחצי האחרונות בעקבות הקורונה. "כשאתה צריך לתת מענה לכל המשפחה, אתה חייב להחזיק מלאי מספיק גדול, הן מבחינת הצבעים, הן מבחינת הגדלים והן מבחינת הדגמים. מדובר באלפי זוגות נעליים שמגיעים ממספר ספקים ברחבי העולם ובארץ. עשינו את המיטב כדי לתת ללקוחות נעלי העיר את חוויית הקניה הטובה והאיכותית ביותר לקראת חג הפסח" אומר אברהם מנהל חנות נעלי העיר.


לצד המגוון הענק גם מחירי הנעליים בנעלי העיר הינם חלק בלתי נפרד מהשירות, בפרט כשמדובר בעיר כמו ביתר עילית בה ב"ה מדובר במשפחות ברוכות ילדים מבינים בנעלי העיר כי מחירי הנעליים, גם אלו האיכותיות ביותר, חייבים להיות מאוד אטרקטיביים ומאוד נוחים למשפחה החרדית. מאות הקונים הנאמנים של נעלי העיר הרוכשים באופן קבוע את הנעליים עבור כל בני המשפחה בנעלי העיר הינם ההוכחה הטובה ביותר כי הנהלת החנות מתאימה את עצמה לצרכים של תושבי העיר ולאפשרויות הכלכליות של מגוון הלקוחות.


ואכן, כדי להקל על הוצאות החג, החליטו בנעלי העיר לצאת במבצע אטרקטיבי לקראת חג הפסח למועדון הצרכנות של "דוסיז צרכנות", במסגרת המבצע לקוחות נעלי העיר יוכלו לרכוש שני זוגות נעלי יומיום לילדים  (במידות 29-38) של חברת Aeroflexy  במחיר של 199 ש"ח במקום ב 300 שקלים.


אהבתם את הכתבה? רוצים לא לפספס את התכנים שלנו? הרשמו כאן ווקבלו ישירות למייל את התוכן האיכותי של נעלי העיר >>>

  • Aeroflexy
  • נעלי העיר
  • ביתר
  • דוסיז צרכנות