• 0
  • 0

היית משתמש בתוכנית המטבח של השכן שלך?

מדוע כדאי לקחת יועץ משכנתאות גם אם אתה 'מייבין'? • הכירו את מומחי עולם המשכנתא שדואגים למשכנתא הרווחית ביותר עבורכם!

נעים להכיר

משרדי דוד הולצמן מ"עולם המשכנתא", כבר קיימים מעל עשור (משנת 2011) והוא מומחה בתחום המשכנתאות והמימון עם שילוב של מיטב היצירתיות והידע המקצועי. המשרד חבר מדור המייסדים של התאחדות יועצי משכנתאות בישראל.

לקוחות המשרד הם מכל שכבות הציבור ומכל המעמדות הקיימים בציבור, כאשר דווקא בעלי הכנסות היציבים הם אלו הנדרשים לרוב לשירותים המקצועיים של  - עולם המשכנתא. הסיבה פשוטה: על אף שלרבים יש ידע בחשבונאות וגם מידע בהתנהלות פיננסית וריביות אך הניסיון בשטח של מומחי עולם המשכנתא, גורם לכך שתקבל את הטופ שבטופ, המגיע לך ביושר.

יתכן ששמעת מחבר או בן משפחה שקיבל לאחרונה מימון או משכנתא ואתה חושב שגם אתה יכול לעשות כמוהו, אבל באמת זה אפילו לא דומה. זה בדיוק כמו שהשכן מהקומה העליונה עשה מטבח חדש ואתה לא תשתמש בתוכנית של המטבח שלו – כך גם במשכנתא לכל אחד תכנית המתאימה במיוחד עבורו ועבור צרכיו.

החשיבות של מומחה

משכנתא אינה מוצר פשוט 'על המדף', מדובר במוצר מובנה עם הרבה פרטים ומורכבויות. החל ממטרת הבקשה, בטיב המבקש, בטיב השעבוד, בגורם הממן ולא רק..

חשוב לפנות לגורמי המקצוע שיודעים להתעסק נכון עם הגורמים הרלוונטיים, החל מתכנון והגשת הבקשה ועד בטחונות ושמאות על הנכס.

חשוב לשים דגש על נקודה חשובה: בלקיחת המשכנתא מעורבים לרוב עוד גורמים נוספים. כגון בני משפחה, שרוצים להיות בטוחים כי העסקה יציבה או/ו מתווך ועורך דין. חשוב שבכל עת יהיה לך מישהו מקצועי שיספק רוגע ויציבות לעסקה.

דוד הולצמן מתכנן נכון איך תיראה הבקשה שלך והוא מייצג את הבקשה שלך בצורה מסודרת עד שתגיע ליעד, כאשר גולת הכותרת של עולם המשכנתא הינה היצירתיות עבורך והתמסרות ללא מעצורים עוד הרבה אחרי סיום התהליך בהצלחה בסייעתא דשמייא.

בעולם המשכנתא ישנו צוות שירותי רחב עם ניסיון רב שנים כדי לתת לך מענה מהיר וזמין ולבצע עבורך את המשכנתא הכי טובה שאתה יכול לקבל.  

תהיה בטוח, בעולם המשכנתא אתה מקבל מקסימום מימון ושירות ומינימום כאבי ראש.

חייגו כעת ונתחיל לעבוד עבור המשכנתא היעילה ביותר עבורכם 025915940



אהבתם את הכתבה? רוצים לא לפספס את התכנים שלנו? הרשמו כאן ווקבלו ישירות למייל את התוכן האיכותי של עולם המשכנתא >>>

  • עולם המשכנתא
  • דוד הולצמן
  • משכנתאות