• 0
  • 0

צאו לברך ברכת האילנות והשאירו את האלרגיה מאחור!

האביב היא אחת התקופות היפות ביותר בעונות השנה, הכל מתחיל לפרוח, האפרוריות של החורף זזה הצידה והשמש שולחת את קרניה, אבל אם אתם סובלים מאלרגיה אביבית, לא כל כך התחברתם לתיאור הססגוני הזה ובצדק!

פרופ' שמואל קיויתי, מנהל היחידה לאלרגיה ואימונולגיה קלינית במרכז הרפואי תל אביב (איכילוב)


מתברר ש 20% מהאוכלוסיה סובלים מאלרגיית האביב

כ-20% מהאוכלוסייה, נשים גברים וילדים, סובלים מתופעות אלרגיות שונות, המתגברות דווקא בעונת האביב והפריחה. תופעות אלה, עלולות לפגוע בשגרת היום יום ובאיכות החיים של מי שסובלים מהן.


מהי אלרגיה ואיך היא קשורה לאביב?


אלרגיה היא תגובה לא רצויה של מערכת החיסון, הבאה לידי ביטוי ביצירת נוגדנים ספציפיים לאלרגנים סביבתיים, בהם: מזון, חרקים, תרופות, כימיקלים שונים ועוד. לעתים, נגרמת התגובה האלרגית כתוצאה ממתווכים שונים, כמו אלרגנים סביבתיים, שנמצאים מחוץ לבית – אותם חלקיקים קטנים שתפקידם להפרות את הצומח. בעונת הפריחה, מתרחש פיזור חלקיקים אלה במלוא העוצמה, ויחד איתם מתגברות תופעות אלרגיות, כמו: נזלת שקופה ומימית, עיניים דומעות, גרד בעור ואדמומיות.

רגע...רגע... אז מה זה בדיוק אלרגנים?

אלרגנים הם אותם חלקיקים קטנים שאנחנו שואפים באמצעות מערכת הנשימה. הם יכולים להיות בתוך הבית, כמו למשל קרדית אבק הבית ו/או הפרשות של בעלי חיים המתגוררים בבית, או להגיע מבחוץ, למשל מפריחת האביב.

אצל אנשים הנוטים לאלרגיה, עלולים האלרגנים לגרום לתגובת יתר של המערכת החיסונית, ולהפרשה של חומרים כימיים שמובילים לתופעות האלרגיה.


ב"טבע סיטי" יש לנו עבורכם מגוון מוצרי בריאות שיכולים לסייע לכם לעבור את התקופה הזו בצורה רגועה יותר בעז"ה

מוזמנים להיכנס ל"טבע סיטי" ולשמוע מאיתנו על מגוון מוצרי הטבע והבריאות שמסייעים לעבור את עונת האביב בצורה קלה ובריאה יותר, נציע לכם לבחור בין מספר מוצרים בהתאם לרמת האלרגיה והקושי שהיא גורמת לכם, נתאים לכם את המינון הנכון וביחד נעבור את האביב בצורה נינוחה ובריאה יותר!

אהבתם את הכתבה? רוצים לא לפספס את התכנים שלנו? הרשמו כאן ווקבלו ישירות למייל את התוכן האיכותי של טבע סיטי >>>

  • אלרגיה
  • טבע סיטי
  • אביב